MERKATARITZA-PROZESUKO BEZEROARENTZAKO ARRETA


Logo_GEHILAN2000 - Iraupena: 50 Ordu.
- Kurtsoa online formakuntza bidez gauzatuko denez, ikastaroaren datak (hasiera eta amaiera) zuk zeuk aukeratuko dituzu, beti ere hiru hilabete edukiz kurtsoa amaitzeko ordainketa jasotzen den momentutik.

Ikastaroa bi multzo handitan banatzen da: salerosketa-eragiketetan merkataritza-komunikazioko teknikak nola aplikatu aztertzen da, merkaturatze-kanal desberdinen bidez eta bezeroari arreta emateko zerbitzuaren kalitate-irizpideak kontuan hartuta; eta, era berean, salmenta osteko zerbitzuetan, erreklamazioak jaso, bideratu eta/edo ebazteko prozesuak eta bezeroen jarraipena nola egin aztertzen da.


Hasiera data: 2022-01-01

Amaiera data: 2022-12-31

Izen emateko epe bukaera: 2022-12-30


303,00 €

Online


https://formacion.ipartek.com/cursos/atencion-al-cliente-en-el-proceso-comercial-204797.html


Administrazioa eta kudeaketa

Merkataritza eta marketina

Ikastegia

GEHILAN 2000 SL

Bº SAN JUAN 14 - 48550, Muskiz

946450934

gehilan@gehilan200.com

www.gehilan.com



Kontaktua

cursosonline@gehilan2000.com

946706045

Ikaslan Bizkaiak cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu, webguneak ondo funtzionatu dezan, erabiltzaileak webguneko edukiak behar bezala ikusi ditzan eta estatistikak biltzeko.
Nolanahi ere, cookie-en konfigurazioa edonoiz alda dezakezu. Informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.

[Onartu]