BEZEROAREKIKO KOMUNIKAZIOA ETA ARRETA OSTALARITZAN ETA TURISMOAN


Logo_GEHILAN2000 - Iraupena: 35 Ordu.
- Kurtsoa online formakuntza bidez gauzatuko denez, ikastaroaren datak (hasiera eta amaiera) zuk zeuk aukeratuko dituzu, beti ere hiru hilabete edukiz kurtsoa amaitzeko ordainketa jasotzen den momentutik.

Turismo establezimenduetan bezeroarentzako komunikazio eta arreta teknikak eta trebetasunak aplikatzeko moduari buruzko ikastaroa, bezeroen itxaropenak asetzeko eta etorkizuneko egonaldiak gauzatzeko.
Komunikazio sistemek nola funtzionatzen duten eta ostalaritza eta turismo sektorean nola aplikatzen diren aztertzen da, bezeroarekin izan daitezkeen harremanak ahalik eta modu eraginkorrenean egin daitezen.


Hasiera data: 2022-01-01

Amaiera data: 2022-12-31

Izen emateko epe bukaera: 2022-12-30


209,00 €

Online


Comunicación y atención al cliente en hostelería y turismo


https://formacion.ipartek.com/cursos/comunicacion-y-atencion-al-cliente-en-hosteleria-y-turismo-204830.html


Ostalaritza eta turismoa

Ikastegia

GEHILAN 2000 SL

Bº SAN JUAN 14 - 48550, Muskiz

946450934

gehilan@gehilan200.com

www.gehilan.com



Kontaktua

cursosonline@gehilan2000.com

946706045

Ikaslan Bizkaiak cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu, webguneak ondo funtzionatu dezan, erabiltzaileak webguneko edukiak behar bezala ikusi ditzan eta estatistikak biltzeko.
Nolanahi ere, cookie-en konfigurazioa edonoiz alda dezakezu. Informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.

[Onartu]