3 saio, banaka landu beharreko negozio-eredua berrikusteko (salmenten/merkataritzaren ikuspegitik), eta oinarri gisa, aholkulariarekin banan-banan egindako saioetan, dokumentua osatzeko, operatiboan erabili beharreko entregatzeko moduko agiri bat izateko.
Bereziki eta kontrastearekin landu beharreko puntuak taldeko/banakako aholkularitzan:
Balio diferentzialaren proposamena – lehiakideak eta horien gaineko abantailak (ozeano urdineko estrategia)
Produktuen eta zerbitzuen zorroaren BCG matrizea.
Helburu diren bezeroen nitxoak + Bezero Matrizea/BCG.
Salmenta-zifraren helburuak eta adierazle nagusiak (bezero kopurua, proiektuak, batez besteko zenbatekoak…).
Enpresa baten argudioak eta aurkezpena, AIDA + Iñigo Montoya ereduari jarraiki, posta elektronikoetarako, telefono deirako, LinkedInerako, aurrez aurreko bilerarako.
On/off egin beharreko merkataritza-ekintzak.
Datak: Ekainak 20, uztailak 4 eta 18,