BEZEROARENTZAKO ARRETAREN ETA ZERBITZUAREN KALITATEA (V6)


Logo_GEHILAN2000 - Iraupena: 8 Ordu.
- Kurtsoa online formakuntza bidez gauzatuko denez, ikastaroaren datak (hasiera eta amaiera) zuk zeuk aukeratuko dituzu, beti ere hiru hilabete edukiz kurtsoa amaitzeko ordainketa jasotzen den momentutik.

Bezeroen beharrak eta enpresaren helburuak behar bezala ulertzeko adibideetan oinarritutako azalpenari buruzko ikastaroa, korporazioen gaitasun malgua eta enpresa bakoitzak bezeroen aurrean eskaintzen duen zerbitzuaren arrakastaren arrazoiak ardatz nagusitzat hartuta.


Hasiera data: 2023-01-01

Amaiera data: 2023-12-31

Izen emateko epe bukaera: 2023-12-29


49,00 €

Online


Calidad de atención y servicio al cliente


https://formacion.ipartek.com/cursos/calidad-de-atencion-y-servicio-al-cliente-(v6)-205214.html


Administrazioa eta kudeaketa

Merkataritza eta marketina

Ikastegia

GEHILAN 2000 SL

Bº SAN JUAN 14 - 48550, Muskiz

946450934

gehilan@gehilan200.com

www.gehilan.com



Kontaktua

cursosonline@gehilan2000.com

946706045

Ikaslan Bizkaiak cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu, webguneak ondo funtzionatu dezan, erabiltzaileak webguneko edukiak behar bezala ikusi ditzan eta estatistikak biltzeko.
Nolanahi ere, cookie-en konfigurazioa edonoiz alda dezakezu. Informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik hemen.

[Onartu]