SALMENTA PUNTUA


GETXOLAN Merkataritza elektronikoak hazkunde handia bizi duen egungo garaian, denda fisikoak produktuak bidaltzen diren leku hutsa izatetik kontsumitzaileei esperientzia asetzeko moduko espazioa izatera pasa behar du.

Esperientzia hauek arreta pertsonalizatua jasotzean, inspiratuta egotean, ondo pasatzean, erlazionatzean eta abar izan daitezke. Hau da, salmenta puntuak kontsumitzailea bertara joan eta erosten amaitzera bultzatzen duen leku erakargarria izan behar du.

Nolanahi ere, kanal fisikoa ez da ulertu behar on line kanalaren guztiz desberdina dela, kontsumitzailea kanal bakarra baita eta ez baitu bereizten on eta off kanalen artean. Horregatik, eremu komertzialek teknologiak sortzen dituen aukera guztiak aprobetxatu eta kontsumitzaile berriari erantzun beharko diote.
Horrela, zure beharrak edo erosketa erabakiak zehaztuko dituzten faktoreak zuzen ulertzea eta prozesu horri buruz izango dituzun itxaropenak aurreikustea ezinbestekoa izango da enpresaren estrategia diseinatzeko.

Hori guztia, produktu edo zerbitzu baten salmenta benetan erabakitzen duena ez baita produktua edo prezioa bera, pertsona bakoitzaren itxaropenetara egokitzen den eta horiek gainditzen dituen erosketa esperientzia gehitu behar da.


Hasiera data: 2023-06-01

Amaiera data: 2024-07-31

Izen emateko epe bukaera: 2024-06-01


Doakoa

Ziurtagiria

Online


https://escuelavascaretail.eus/es/courses/calidad-en-el-comercio/


Merkataritza eta marketina

Ikastegia

GETXOLAN

Ogoño, 1 Areeta - 48930, Getxo

944660140

getxolan@getxo.net

http://www.getxo.net/es/getxolan